General Information

Bachelor of Education Program in English (4 Year) (English Program/Revised Curriculum 2019)

Full-Time Program Instructors

No.From TQF22021
1ผศ. อารีนาฏ แก้วแววน้อยผศ. อารีนาฏ แก้วแววน้อย
2ผศ. กาญจนา คูวัฒนศิริผศ. กาญจนา คูวัฒนศิริ
3Ms. Emelyn GalonMs. Emelyn Galon
4Dr. Grace Calugan BangasanDr. Grace Calugan Bangasan
5Mr. Dario MandoMr. Dario Mando

Instructors Responsible for a Curriculum/Program of Studies.

No.From TQF22021
1ผศ. อารีนาฏ แก้วแววน้อยผศ. อารีนาฏ แก้วแววน้อย
2ผศ. กาญจนา คูวัฒนศิริผศ. กาญจนา คูวัฒนศิริ
3Ms. Emelyn GalonMs. Emelyn Galon
4Dr. Grace Calugan BangasanDr. Grace Calugan Bangasan
5Mr. Dario MandoMr. Dario Mando

Teaching instructors

No.Name of Teaching instructors
1ผศ. อารีนาฏ แก้วแววน้อย
2ผศ. กาญจนา คูวัฒนศิริ
3Ms. Emelyn Galon
4Dr. Grace Calugan Bangasan
5Mr. Dario Mando

Instructing Location

St Theresa International College

1 moo 6, Rangsit-Nakhon Nayok Road (Klong 14), Bung San Subdistrict, Ongkharak District, Nakhon Nayok 26120

Operational results from last academic year 2020

StandardQuality IndicatorsAssessment ResultsAssessment Level
Component 1Regulatory Standards Pass
Component 2Graduates 4.67Very Good
Component 3Students 4.67Very Good
Component 4Instructors 4.57 Very Good
Component 5Curriculum, Learning Management and Learning Support Resources 4.50 Very Good
Overall Average Score4.59Very Good

Note IF Score>4 = “Very Good” , Score>3 = “Good” , Score>2 =”Fair” and Score>=0 = “Need Improve”

Strengths, Weaknesses, Way to Reinforce Strengths, and Ways to Resolve (Weaknesses) and Suggested Improvements (Last year 2020)

Strengths

1. หลักสูตรมีกิจกรรมพัฒนานักศึกษาที่หลากหลาย (Program offused various activities of student development.)

2. หลักสูตรมีสิ่งสนับสนุนการเรียนรู้ที่เป็นสื่อดิจิทัลที่ทันสมัยและหลากหลาย (Program has many modern digital media to support the learning process.)

3. อาจารย์ผู้รับผิดชอบหลักสูตรมีผลงานทางวิชาการที่ตีพิมพ์ในวารสารนานาชาติจำนวนมาก (Instructors who have responsibility to the program published many articles in international journals.)

Weaknesses

1. ควรมีการเสนอผลการดำเนินงานตามกรอบมาตรฐานอุดมศึกษาแห่งชาติในด้านวิชาชีพครู (ด้านที่ 6) ให้ชัดเจน (The program should report clearly the result of Higher Education Quality Standard about teacher’s professional (6th aspect).)
2. ควรนำแนวปฏิบัติที่ดีเผยแพร่สู่สาธารณะและติดตามผลทั้งภายในและภายนอก (The program should introduce best practices to the public in internally and externally.)

Leave a Reply