Bachelor of Education Program in Mathematics (4 Year) (English Program/Revised Curriculum 2019)
Full-Time Program Instructors
No. | From TQF2 | 2020 |
1 | ผศ. ธวัชชัย รัตนธรรมา | Dr. Islam Safiqul |
2 | อาจารย์จรุง ชูมาก | Dr. Morales Melven Acasio |
3 | Dr. Bandyopadhyay Dwiptendra | Dr. Bandyopadhyay Dwiptendra |
4 | อาจารย์ศิริวรรณ ตันย้ง | อาจารย์ศิริวรรณ ตันย้ง |
5 | อาจารย์พยัพ ศรียานนท์พินิจ | อาจารย์พยัพ ศรียานนท์พินิจ |
Instructors Responsible for a Curriculum/Program of Studies.
No. | From TQF2 | 2020 |
1 | ผศ. ธวัชชัย รัตนธรรมา | Dr. Islam Safiqul |
2 | อาจารย์จรุง ชูมาก | Dr. Morales Melven Acasio |
3 | Dr. Bandyopadhyay Dwiptendra | Dr. Bandyopadhyay Dwiptendra |
4 | อาจารย์ศิริวรรณ ตันย้ง | อาจารย์ศิริวรรณ ตันย้ง |
5 | อาจารย์พยัพ ศรียานนท์พินิจ | อาจารย์พยัพ ศรียานนท์พินิจ |
Teaching instructors
No. | Name of Teaching instructors |
1 | Dr. Islam Safiqul |
2 | Dr. Morales Melven Acasio |
3 | Dr. Bandyopadhyay Dwiptendra |
4 | อาจารย์ศิริวรรณ ตันย้ง |
5 | อาจารย์พยัพ ศรียานนท์พินิจ |
Instructing Location
St Theresa International College
1 moo 6, Rangsit-Nakhon Nayok Road (Klong 14), Bung San Subdistrict, Ongkharak District, Nakhon Nayok 26120
Operational results from last academic year 2020
Standard | Quality Indicators | Assessment Results | Assessment Level |
Component 1 | Regulatory Standards | Pass | |
Component 2 | Graduates | 4.69 | Very Good |
Component 3 | Students | 4.00 | Good |
Component 4 | Instructors | 4.39 | Very Good |
Component 5 | Curriculum, Learning Management and Learning Support Resources | 4.00 | Good |
Overall Average Score | 4.21 | Very Good |
Note IF Score>4 = “Very Good” , Score>3 = “Good” , Score>2 =”Fair” and Score>=0 = “Need Improve”
Strengths, Weaknesses, Way to Reinforce Strengths, and Ways to Resolve (Weaknesses) and Suggested Improvements (Last year 2020)
Strengths
1. อาจารย์ผู้รับผิดชอบหลักสูตรมีผลงานทางวิชาการและผลงานนวัตกรรมทางวิชาการเป็นจำนวนมาก
2. นักศึกษามีผลงานเป็นจำนวนมาก
3. หลักสูตรมีรูปแบบการเรียนการสอนและสื่อดิจิทัลที่ทันสมัย สามารถนำไปเป็นแบบอย่างที่ดีได้
4. หลักสูตรมีระบบการให้คำปรึกษา (Buddy System) ในการเอาใจใส่ ดูแลนักศึกษาอย่างใกล้ชิด
Weaknesses
1. แสวงหาวิธีที่หลากหลายและมีประสิทธิผลในการคัดเลือกนักศึกษาเข้าสู่โปรแกรมวิชา
2. ควรพัฒนาต้นแบบการดูแลและพัฒนานักศึกษา และเผยแพร่สู่สาธารณะ
3. ควรส่งเสริมให้อาจารย์ขอตำแหน่งทางวิชาการ