General Information

Bachelor of Education Program in Mathematics (4 Year) (English Program/Revised Curriculum 2019)

Full-Time Program Instructors

No.From TQF22020
1ผศ. ธวัชชัย รัตนธรรมาDr. Islam Safiqul
2อาจารย์จรุง ชูมากDr. Morales Melven Acasio
3Dr. Bandyopadhyay DwiptendraDr. Bandyopadhyay Dwiptendra
4อาจารย์ศิริวรรณ ตันย้งอาจารย์ศิริวรรณ ตันย้ง
5อาจารย์พยัพ ศรียานนท์พินิจอาจารย์พยัพ ศรียานนท์พินิจ

Instructors Responsible for a Curriculum/Program of Studies.

No.From TQF22020
1ผศ. ธวัชชัย รัตนธรรมาDr. Islam Safiqul
2อาจารย์จรุง ชูมากDr. Morales Melven Acasio
3Dr. Bandyopadhyay DwiptendraDr. Bandyopadhyay Dwiptendra
4อาจารย์ศิริวรรณ ตันย้งอาจารย์ศิริวรรณ ตันย้ง
5อาจารย์พยัพ ศรียานนท์พินิจอาจารย์พยัพ ศรียานนท์พินิจ

Teaching instructors

No.Name of Teaching instructors
1Dr. Islam Safiqul
2Dr. Morales Melven Acasio
3Dr. Bandyopadhyay Dwiptendra
4อาจารย์ศิริวรรณ ตันย้ง
5อาจารย์พยัพ ศรียานนท์พินิจ

Instructing Location

St Theresa International College

1 moo 6, Rangsit-Nakhon Nayok Road (Klong 14), Bung San Subdistrict, Ongkharak District, Nakhon Nayok 26120

Operational results from last academic year 2020

StandardQuality IndicatorsAssessment ResultsAssessment Level
Component 1Regulatory Standards Pass
Component 2Graduates 4.69Very Good
Component 3Students 4.00Good
Component 4Instructors 4.39Very Good
Component 5Curriculum, Learning Management and Learning Support Resources 4.00Good
Overall Average Score4.21Very Good

Note IF Score>4 = “Very Good” , Score>3 = “Good” , Score>2 =”Fair” and Score>=0 = “Need Improve”

Strengths, Weaknesses, Way to Reinforce Strengths, and Ways to Resolve (Weaknesses) and Suggested Improvements (Last year 2020)

Strengths

1. อาจารย์ผู้รับผิดชอบหลักสูตรมีผลงานทางวิชาการและผลงานนวัตกรรมทางวิชาการเป็นจำนวนมาก
2. นักศึกษามีผลงานเป็นจำนวนมาก
3. หลักสูตรมีรูปแบบการเรียนการสอนและสื่อดิจิทัลที่ทันสมัย สามารถนำไปเป็นแบบอย่างที่ดีได้
4. หลักสูตรมีระบบการให้คำปรึกษา (Buddy System) ในการเอาใจใส่ ดูแลนักศึกษาอย่างใกล้ชิด

Weaknesses

1. แสวงหาวิธีที่หลากหลายและมีประสิทธิผลในการคัดเลือกนักศึกษาเข้าสู่โปรแกรมวิชา
2. ควรพัฒนาต้นแบบการดูแลและพัฒนานักศึกษา และเผยแพร่สู่สาธารณะ
3. ควรส่งเสริมให้อาจารย์ขอตำแหน่งทางวิชาการ

Leave a Reply