Faculty Level
- Welcome to the Faculty of Education
- ส่วนที่1 ข้อมูลพื้นฐาน (Common Data Set)
- ส่วนที่ 2 ข้อเสนอแนะการดำเนินการ (ปีการศึกษา 2565)
- ส่วนที่ 3 บทนำ
- องค์ประกอบที่ 1 การนำองค์กร -1.1 การนำองค์กรโดยผู้นำระดับสูง (Senior Leadership)
- องค์ประกอบที่ 1 การนำองค์กร -1.2 การกำกับดูแลองค์กร และการสร้างประโยชน์ให้สังคม (GOVERNANCE and Societal Contributions)
- องค์ประกอบที่ 2 กลยุทธ์-2.1 การจัดทำกลยุทธ์ (Strategy Development)
- องค์ประกอบที่ 2 กลยุทธ์-2.2 การนำกลยุทธ์ไปปฏิบัติ (Strategy Implementation)
- องค์ประกอบที่ 3 ลูกค้า-3.1 ความคาดหวังของลูกค้า (Customer Expectations)
- องค์ประกอบที่ 3 ลูกค้า-3.2 ความผูกพันของลูกค้า (Customer Engagement)
- องค์ประกอบที่ 4 การวัด การวิเคราะห์ และการจัดการความรู้-4.1 การวัด การวิเคราะห์ และการปรับปรุงผลการดำเนินการของสถาบัน (Measurement, Analysis, Review, and Improvement of Organizational Performance)
- องค์ประกอบที่ 4 การวัด การวิเคราะห์ และการจัดการความรู้-4.2 การจัดการสารสนเทศ และการจัดการความรู้ (Information, and Knowledge Management)
- องค์ประกอบที่ 5 บุคลากร-5.1 สภาวะแวดล้อมด้านบุคลากร (WORKFORCE Environment)
- องค์ประกอบที่ 5 บุคลากร-5.2 ความผูกพันของบุคลากร (WORKFORCE Engagement)
- ขอต้อนรับสู่คณะศึกษาศาสตร์
Program Level
Bachelor of Education in English (B.Ed.E)
- ส่วนที่1 ข้อมูลพื้นฐาน (Common Data Set)ข้อมูลพื้นฐาน (CDS)
- ส่วนที่ 2 ข้อเสนอแนะการดำเนินการ (ปีการศึกษา 2565)
- ส่วนที่ 3 การกำกับมาตรฐานหลักสูตร
- Criterion 1 – Expected Learning Outcomes
- Criterion 2 – Programme Structure and Content
- Criterion 3 – Teaching and Learning Approach
- Criterion 4 – Student Assessment
- Criterion 5 – Academic Staff
- Criterion 6 – Student Support Services
- Criterion 7 – Facilities and Infrastructure
- Criterion 8 – Output and Outcomes
Bachelor of Education in Mathematics (B.Ed.M)
- ส่วนที่1 ข้อมูลพื้นฐาน (Common Data Set)ข้อมูลพื้นฐาน (CDS)
- ส่วนที่ 2 ข้อเสนอแนะการดำเนินการ (ปีการศึกษา 2565)
- ส่วนที่ 3 การกำกับมาตรฐานหลักสูตร
- Criterion 1 – Expected Learning Outcomes
- Criterion 2 – Programme Structure and Content
- Criterion 3 – Teaching and Learning Approach
- Criterion 4 – Student Assessment
- Criterion 5 – Academic Staff
- Criterion 6 – Student Support Services
- Criterion 7 – Facilities and Infrastructure
- Criterion 8 – Output and Outcomes
Bachelor of Education in Science (B.Ed.S)
- ส่วนที่1 ข้อมูลพื้นฐาน (Common Data Set)ข้อมูลพื้นฐาน (CDS)
- ส่วนที่ 2 ข้อเสนอแนะการดำเนินการ (ปีการศึกษา 2565)
- ส่วนที่ 3 การกำกับมาตรฐานหลักสูตร
- Criterion 1 – Expected Learning Outcomes
- Criterion 2 – Programme Structure and Content
- Criterion 3 – Teaching and Learning Approach
- Criterion 4 – Student Assessment
- Criterion 5 – Academic Staff
- Criterion 6 – Student Support Services
- Criterion 7 – Facilities and Infrastructure
- Criterion 8 – Output and Outcomes
Master of Education in Educational Administration (M.Ed.)
- ส่วนที่1 ข้อมูลพื้นฐาน (Common Data Set)
- ส่วนที่ 2 ข้อเสนอแนะการดำเนินการ (ปีการศึกษา 2565)
- ส่วนที่ 3 การกำกับมาตรฐานหลักสูตร
- Criterion 1 – Expected Learning Outcomes
- Criterion 2 – Programme Structure and Content
- Criterion 3 – Teaching and Learning Approach
- Criterion 4 – Student Assessment
- Criterion 5 – Academic Staff
- Criterion 6 – Student Support Services
- Criterion 7 – Facilities and Infrastructure
- Criterion 8 – Output and Outcomes
Master of Education in Science Education (M.Ed.S)
- ส่วนที่1 ข้อมูลพื้นฐาน (Common Data Set)
- ส่วนที่ 2 ข้อเสนอแนะการดำเนินการ (ปีการศึกษา 2565)
- ส่วนที่ 3 การกำกับมาตรฐานหลักสูตร
- Criterion 1 – Expected Learning Outcomes
- Criterion 2 – Programme Structure and Content
- Criterion 3 – Teaching and Learning Approach
- Criterion 4 – Student Assessment
- Criterion 5 – Academic Staff
- Criterion 6 – Student Support Services
- Criterion 7 – Facilities and Infrastructure
- Criterion 8 – Output and Outcomes
Graduate Diploma in Teaching Profession (Thai)
- ส่วนที่1 ข้อมูลพื้นฐาน (Common Data Set)ข้อมูลพื้นฐาน (CDS)
- ส่วนที่ 2 ข้อเสนอแนะการดำเนินการ (ปีการศึกษา 2565)
- ส่วนที่ 3 การกำกับมาตรฐานหลักสูตร
- Criterion 1 – Expected Learning Outcomes
- Criterion 2 – Programme Structure and Content
- Criterion 3 – Teaching and Learning Approach
- Criterion 4 – Student Assessment
- Criterion 5 – Academic Staff
- Criterion 6 – Student Support Services
- Criterion 7 – Facilities and Infrastructure
- Criterion 8 – Output and Outcomes
Graduate Diploma in Teaching Profession (International)
- ส่วนที่1 ข้อมูลพื้นฐาน (Common Data Set)ข้อมูลพื้นฐาน (CDS)
- ส่วนที่ 2 ข้อเสนอแนะการดำเนินการ (ปีการศึกษา 2565)
- ส่วนที่ 3 การกำกับมาตรฐานหลักสูตร
- Criterion 1 – Expected Learning Outcomes
- Criterion 2 – Programme Structure and Content
- Criterion 3 – Teaching and Learning Approach
- Criterion 4 – Student Assessment
- Criterion 5 – Academic Staff
- Criterion 6 – Student Support Services
- Criterion 7 – Facilities and Infrastructure
- Criterion 8 – Output and Outcomes
Doctor of Philosophy in Educational Administration
- ส่วนที่1 ข้อมูลพื้นฐาน (Common Data Set)
- ส่วนที่ 2 ข้อเสนอแนะการดำเนินการ (ปีการศึกษา 2565)
- ส่วนที่ 3 การกำกับมาตรฐานหลักสูตร
- Criterion 1 – Expected Learning Outcomes
- Criterion 2 – Programme Structure and Content
- Criterion 3 – Teaching and Learning Approach
- Criterion 4 – Student Assessment
- Criterion 5 – Academic Staff
- Criterion 6 – Student Support Services
- Criterion 7 – Facilities and Infrastructure
- Criterion 8 – Output and Outcomes