Faculty Level
- Faculty Site Home
- Baldridge’s criteria categories, names and points
- แนวทางการประเมินคุณภาพ ตามเกณฑ์ EdPEx
- รวมผลการประเมินตนเอง (Self-assessment scores) และคะแนนจากกรรมการ
- P.1 Organizational Description
- P.2 Organizational Situation
- 1.1 Senior Leadership (65 points)
- 1.2 Governance and Societal Contributions (50 points)
- 2.1 Strategy Development (45 points)
- 2.2 Strategy Implementation (45 points)
- 3.1 Customer Expectation (40 points)
- 3.2 Customer Engagement (45 points)
- 4.1 Measurement, Analysis, Review & Improvement of Organizational Performance (45 points)
- 4.2 Information and Knowledge Management (45 points)
- 5.1 Workforce Environment (40 points)
- 5.2 Workforce Engagement (45 points)
- 6.1 Work Processes (40 points)
- 6.2 Operational Effectiveness (45 points)
- 7.1 Student Learning and Process Results (120 points)
- 7.2 Customer Results (80 points)
- 7.3 Workforce Results (80 points)
- 7.4 Leadership and Governance Results (80 points)
- 7.5 Budgetary, financial, marketplace and strategy results (90 points)
- 8. ผลการประกันคุณภาพหลักสูตรของคณะ ตามเกณฑ์ AUNQA
- ข้อเสนอแนะการดำเนินการ (ปีการศึกษา 2564)
- ข้อมูลอ้างอิงของคณะ (Reference information)
- ผลการประเมินตนเอง (self-assessment scores) หมวด 3, 4
Program Level
Bachelor of Business Administraion Report (B.B.A.)
- ส่วนที่1 ข้อมูลพื้นฐาน (Common Data Set)ข้อมูลพื้นฐาน (CDS)
- ส่วนที่ 2 ข้อเสนอแนะการดำเนินการ (ปีการศึกษา 2565)
- ส่วนที่ 3 การกำกับมาตรฐานหลักสูตร
- Criterion 1 – Expected Learning Outcomes
- Criterion 2 – Programme Structure and Content
- Criterion 3 – Teaching and Learning Approach
- Criterion 4 – Student Assessment
- Criterion 5 – Academic Staff
- Criterion 6 – Student Support Services
- Criterion 7 – Facilities and Infrastructure
- Criterion 8 – Output and Outcomes
- Component 9: Outputs and Outcomes
Bachelor of Business Administration in Airline Business (B.B.A. AB)
- ส่วนที่1 ข้อมูลพื้นฐาน (Common Data Set)ข้อมูลพื้นฐาน (CDS)
- ส่วนที่ 2 ข้อเสนอแนะการดำเนินการ (ปีการศึกษา 2565)
- ส่วนที่ 3 การกำกับมาตรฐานหลักสูตร
- Criterion 1 – Expected Learning Outcomes
- Criterion 2 – Programme Structure and Content
- Criterion 3 – Teaching and Learning Approach
- Criterion 4 – Student Assessment
- Criterion 5 – Academic Staff
- Criterion 6 – Student Support Services
- Criterion 7 – Facilities and Infrastructure
- Criterion 8 – Output and Outcomes
Bachelor of Accountancy Report (B.Acc.)
- ส่วนที่1 ข้อมูลพื้นฐาน (Common Data Set)ข้อมูลพื้นฐาน (CDS)
- ส่วนที่ 2 ข้อเสนอแนะการดำเนินการ (ปีการศึกษา 2565)
- ส่วนที่ 3 การกำกับมาตรฐานหลักสูตร
- Criterion 1 – Expected Learning Outcomes
- Criterion 2 – Programme Structure and Content
- Criterion 3 – Teaching and Learning Approach
- Criterion 4 – Student Assessment
- Criterion 5 – Academic Staff
- Criterion 6 – Student Support Services
- Criterion 7 – Facilities and Infrastructure
- Criterion 8 – Output and Outcomes
Bachelor of Science in Aeronautics Report (B.Sc.)
- ส่วนที่1 ข้อมูลพื้นฐาน (Common Data Set)ข้อมูลพื้นฐาน (CDS)
- ส่วนที่ 2 ข้อเสนอแนะการดำเนินการ (ปีการศึกษา 2565)
- ส่วนที่ 3 การกำกับมาตรฐานหลักสูตร
- Criterion 1 – Expected Learning Outcomes
- Criterion 2 – Programme Structure and Content
- Criterion 3 – Teaching and Learning Approach
- Criterion 4 – Student Assessment
- Criterion 5 – Academic Staff
- Criterion 6 – Student Support Services
- Criterion 7 – Facilities and Infrastructure
- Criterion 8 – Output and Outcomes
Bachelor of Science in Air Traffic Control Report (B.Sc.)
- ส่วนที่1 ข้อมูลพื้นฐาน (Common Data Set)
- ส่วนที่ 2 ข้อเสนอแนะการดำเนินการ (ปีการศึกษา 2565)
- ส่วนที่ 3 การกำกับมาตรฐานหลักสูตร
- Criterion 1 – Expected Learning Outcomes
- Criterion 2 – Programme Structure and Content
- Criterion 3 – Teaching and Learning Approach
- Criterion 4 – Student Assessment
- Criterion 5 – Academic Staff
- Criterion 6 – Student Support Services
- Criterion 7 – Facilities and Infrastructure
- Criterion 8 – Output and Outcomes
Master of Business Administraion Report (M.B.A.)
- ส่วนที่1 ข้อมูลพื้นฐาน (Common Data Set)
- ส่วนที่ 2 ข้อเสนอแนะการดำเนินการ (ปีการศึกษา 2565)
- ส่วนที่ 3 การกำกับมาตรฐานหลักสูตร
- Criterion 1 – Expected Learning Outcomes
- Criterion 2 – Programme Structure and Content
- Criterion 3 – Teaching and Learning Approach
- Criterion 4 – Student Assessment
- Criterion 5 – Academic Staff
- Criterion 6 – Student Support Services
- Criterion 7 – Facilities and Infrastructure
- Criterion 8 – Output and Outcomes