Faculty Level
- HOME
- WELCOME ALL ASSESSORS
- ABOUT US: THE FACULTY OF EDUCATION
- IQA SCORE 2562-2564 AND SUGGESTION OF IQA 2564
- COMMON DATA SET
- มาตรฐานการประกันคุณภาพ STIC-QA ระดับคณะและสถาบัน
- Component 1: Indicator 1.1 Leadership (Senior Leadership)
- Component 1: Indicator 1.2 Organizational Governance (Governance and Social Contributions)
- Component 2: Indicator 2.1 Strategy (Strategy Development)
- Component 2: Indicator 2.2 Strategy Management (Strategy Implementation)
- Component 3: Indicator 3.1 Expectations (Customer Expectations)
- Component 3: Indicator 3.2 Engagement (Customer Engagement)
- Component 4: Indicator 4.1 Measurement, Analysis (Measurement, Analysis, and Improvement)
- Component 4: Indicator 4.2 Learning (Information and Knowledge Management)
- Component 5: Indicator 5.1 Expectations (Workforce Environment)
- Component 5: Indicator 5.2 Engagement (Workforce Engagement)
- Component 6: Indicator 6.1 Work system (Work Processes)
- Component 6: Indicator 6.2 Effectiveness (Operational Effectiveness)
- Component 7: Indicator 7.1 Student Results (Student Learning, Customer-Focused Service Results, Process Results)
- Component 7: Indicator 7.2 Service Results (Customer Results).
- Component 7: Indicator 7.3 Workforce Results (Workforce Results)
- Component 7: Indicator 7.4 Executive Results (Leadership and Governance Results)
- Component 7: Indicator 7.5 Economic Results (Budgetary, Financial, Market, and Strategy Results)
- Component 7: Indicator 7.6 Publishing Results
- Component 8: Indicator 8.1 The Faculty’s Curriculum Quality Management
- Self-Assessment Results
Program Level
Bachelor of Education in English (B.Ed.E)
- ABOUT THE COLLEGE; STIC
- ABOUT THE FACULTY OF EDUCATION: INTRODUCE THE FACULTY
- About the Bachelor of Education Program in English
- -Component 1: Curriculum Standard
- -Component 2: Learning Outcomes
- -Component 3: Curriculum
- -Component 4: Learning Management
- -Component 5: Evaluation/Assessment
- -Component 6: Faculty Members
- -Component 7: Students
- -Component 8: Learning Supports
- -Component 9: Outputs and Outcomes
Bachelor of Education in Mathematics (B.Ed.M)
Bachelor of Education in Science (B.Ed.S)
- ข้อมูลพื้นฐาน (CDS)
- ข้อเสนอแนะการดำเนินการ(ปีการศึกษา 2564)
- องค์ประกอบที่ 1 มาตรฐานหลักสูตร
- องค์ประกอบที่ 2 ผลลัพธ์การเรียนรู้
- องค์ประกอบที่ 3 หลักสูตร
- องค์ประกอบที่ 4 การจัดการเรียนรู้
- องค์ประกอบที่ 5 การประเมินผล
- องค์ประกอบที่ 6 คณาจารย์
- องค์ประกอบที่ 7 นักศึกษา
- องค์ประกอบที่ 8 สิ่งสนับสนุนการเรียนรู้
- องค์ประกอบที่ 9 ผลผลิตและผลลัพธ์
- ผลการประเมินตนเอง
Master of Education in Educational Administration (M.Ed.)
- ข้อมูลพื้นฐาน (CDS)
- ข้อเสนอแนะการดำเนินการ(ปีการศึกษา 2564)
- องค์ประกอบที่ 1 มาตรฐานหลักสูตร
- องค์ประกอบที่ 2 ผลลัพธ์การเรียนรู้
- องค์ประกอบที่ 3 หลักสูตร
- องค์ประกอบที่ 4 การจัดการเรียนรู้
- องค์ประกอบที่ 5 การประเมินผล
- องค์ประกอบที่ 6 คณาจารย์
- องค์ประกอบที่ 7 นักศึกษา
- องค์ประกอบที่ 8 สิ่งสนับสนุนการเรียนรู้
- องค์ประกอบที่ 9 ผลผลิตและผลลัพธ์
- ผลการประเมินตนเอง
Master of Education in Science Education (M.Ed.S)
Graduate Diploma in Teaching Profession (Thai)
- ข้อมูลพื้นฐาน (CDS)
- ข้อเสนอแนะการดำเนินการ(ปีการศึกษา 2564)
- องค์ประกอบที่ 1 มาตรฐานหลักสูตร
- องค์ประกอบที่ 2 ผลลัพธ์การเรียนรู้
- องค์ประกอบที่ 3 หลักสูตร
- องค์ประกอบที่ 4 การจัดการเรียนรู้
- องค์ประกอบที่ 5 การประเมินผล
- องค์ประกอบที่ 6 คณาจารย์
- องค์ประกอบที่ 7 นักศึกษา
- องค์ประกอบที่ 8 สิ่งสนับสนุนการเรียนรู้
- องค์ประกอบที่ 9 ผลผลิตและผลลัพธ์
- ผลการประเมินตนเอง
Graduate Diploma in Teaching Profession (International)
- การดำเนินงานหลักสูตรประกาศนียบัตรบัณฑิต สาขาวิชาชีพครู หลักสูตรภาษาอังกฤษ/หลักสูตรปรับปรุง พ.ศ. 2566
- บทนำ
- Component 1: Curriculum Standard
- Component 2: Learning Outcomes
- Component 3: Curriculum
- Component 4: Learning Management
- Component 5: Evaluation/Assessment
- Component 6: Faculty Members
- Component 7: Students
- Component 8: Learning Supports
- Component 9: Outputs and Outcomes
Doctor of Philosophy in Educational Administration
- ABOUT THE COLLEGE, STIC: มารู้จักกับวิทยาลัย
- ABOUT THE FACULTY OF EDUCATION: มารู้จักกับคณะศึกษาศาสตร์
- -องค์ประกอบที่ 1 มาตรฐานหลักสูตร
- -องค์ประกอบที่ 2 ผลลัพธ์การเรียนรู้
- -องค์ประกอบที่ 3 หลักสูตร
- -องค์ประกอบที่ 4 การจัดการเรียนรู้
- -องค์ประกอบที่ 5 การประเมินผล
- -องค์ประกอบที่ 6 คณาจารย์
- -องค์ประกอบที่ 7 นักศึกษา
- -องค์ประกอบที่ 8 สิ่งสนับสนุนการเรียนรู้
- -องค์ประกอบที่ 9 ผลผลิตและผลลัพธ์